vrijdag 2 juli 2010

UIT DE LUCHT

Hebt u bijgeval een stukje moldaviet in huis?
Nee? Da's nou spijtig.
Want ik wed dat u net als ik graag een UFO zou willen zien, en liefst zou willen aanroepen.
Dat kan. Met moldaviet, lees ik in FATE.
Moldaviet is een groene steen, glasachtig, die gebruikt wordt voor sieraden. Het eerst werd de steen ontdekt in de buurt van de Moldau in wat toen nog Tsjechoslowakije was.
Vermoedelijk is de steensoort ontstaan door de impact van een meteoriet, 15 miljoen jaar geleden.
Misschien is het deze ruimte-link die sommigen op het idee heeft gebracht dat UFO's ermee naar beneden geroepen kunnen worden.

Ik sta er niet voor in dat dat lukt, maar ik heb dan ook geen moldaviet binnen handbereik.

Een andere steen die voor hetzelfde doel geschikt is, is Benitoiet. Dat mineraal is behoorlijk zeldzaam en komt alleen in California voor.
Blauw. Mooi.
New Agers zeggen dat het een krachtige 'lemuriaanse vibratie' heeft.
Ik kan er alweer niet over meepraten.
Maar mocht u zich naar Californië begeven, met name naar de regio rond Mt. Shasta waar de Lemurians zich schijnen op te houden, voorzie uzelf dat van een benetoiet.
Niet goedkoop, maar effectief, verzekert de schrijfster.
ET's en Lemurians zijn er dol op.

Geen opmerkingen: